תיאוריית הצבע על רגל אחת

תיאוריית הצבע על רגל אחת


לאנשים וביניהם ללקוחות הפוטנציאליים שלך יש קשרים ותגובות פסיכולוגיות שונות לצבעים שונים. ושימוש בצבעי מותג ולוגו בצורה אסטרטגית יכולה להשפיע משמעותית על התפיסה של המותג שלך אצל אנשים.

רשימה קצרה של מה שצבעי הקשת (פלוס כמה אקסטרא) יכולים לעורר במותג שלך.

אדום - אדום זה צבע התשוקה והרגש. זה הבחירה המושלמת אם המותג שלך הוא בולט , רועש , נעורי , ומרגש.
כתום - כתום זהו עוד צבע אנרגטי והוא נהדר אם אתה רוצה להיתפס בתור ידידותי ומעלה שמחה. הצבע האדום הוא צבע יותר משומש לכן הבחירה בצבע הכתום יכולה לגרום לך לבלוט על פני התחרות.
צהוב - צבע השמש. הכל בצבע הזה קשור לאושר , הוייב העליז הופך אותו לבחירה טובה אם אתה רוצה לשדר כיף , נגישות , ומשהו שהוא משתלם.
ירוק - צבע מגוון ביותר , הצבע הירוק יכול לעבוד טוב לכל מותג בערך. תרבותית , כשאנשים רואים ירוק הם חושבים 2 דברים. או כסף או טבע , אם המותג שלך קשור לאחד מ2 הדברים הללו אז ירוק זוהי בחירה ממש טובה.
כחול - הצבע הכי מושך ויזואלית בספקטרום. כחול יכול לעזור למיתוג שלך להראות יותר יציב ואמין , אז אם אתה מחפש למשוך קהל יעד רחב במיוחד , ולגרום להם לסמוך עלייך. לך עם כחול.
סגול - סגול זה צבע המלוכה. אז אם אתה מחפש תחושה מפוארת במיתוג שלך , זה הימור בטוח.
ורוד - הצבע הוורוד משוייך לפמיניסטיות מבחינה תרבותית. אז אם המותג שלך ממוקד כלפי קהל יעד נשי , ורוד אמור להיות בין המועמדים המובילים מבחינת בחירת צבע מותג. זה גם צבע נהדר שהולך טוב למותגים עם זהות מפוארת / עדינה.
חום - חום זה אולי הצבע הכי פחות בשימוש מכולם כשזה מגיע למיתוג. אבל זה יכול לעבוד גם לטובתך! אם אתה אוהב לעשות דברים בצורה שונה מכולם , זה יכול לעזור לך לבלוט. חום גם יכול לעזור לאנשים לזהות את המותג שלך בתור מחוספס או גברי.
שחור - אם אתה רוצה להיראות בתור מודרני או מתוחכם , אין משהו שיותר מתאים או יעיל כמו הצבע השחור.